Dag 05: Cochem (D) – Bergen op Zoom

Ook vandaag hebben we de complete ontbijtzaal voor onszelf.

We laten het ons weer goed smaken Emoticon die tong uitsteekt.

Nadat we gegeten hebben, wil ik gaan afrekenen, maar ook dat moet contant Verraste emoticon. Ik zal dus even naar de bank moeten lopen.

Als ik geld gepind heb, loop ik nog even een stukje langs de Moezel.

Vanaf de brug heb ik ook een prachtig uitzicht op de burcht, die deels in de wolken verdwenen is Lachende emoticon met rollende ogen.

Ik loop vervolgens terug naar het hotel, waar ik afreken en ook hier vraag ik om een bierglas en dat krijg ik en ik hoef er niks voor te betalen Emoticon die tong uitsteekt.

Even na 10:00uur vertrekken we en het eerste deel van de rit vandaag voert ons langs de Moezel.

Het blijft onderweg nat en grijs…..

De temperatuur daalt af en toe tot het vriespunt, maar de wegen zijn goed te berijden.

We komen zonder problemen bij Heerlen Nederland binnen en ik besluit om de tank vol te gooien, zodat ik dat niet hoef te doen als we thuis komen.

We rijden door België en de temperatuur loopt op naar uiteindelijk bijna 8º C en we zien zelfs even een zonnetje.

Het is 13:30 uur als we Bergen op Zoom binnen rijden. Ik breng de koffer naar binnen en Marijke maakt gelijk de eerste was gereed, zodat deze vanavond om 21:00 uur gedaan kan worden.

Als we om 17:30 uur Charlie ophalen, is deze zoals altijd heel blij ons weer te zien en zit ook deze vakantie er weer op Verhitte emoticon.

Dit bericht werd geplaatst in Van dag tot dag en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.